sobota, 29 lipca 2017

Vintage mini album

Hej! Wreszcie pokazało się trochę słońca i jest mała szansa, że jeszcze się poopalamy w to lato :) Takie dni nastrajają pozytywnie.Na dziś przygotowałam mini album na bazie z Ecoscrapbooking. Zrobiłam go w lekko postarzanym charakterze z takich troszkę podróżniczych papierów, które wygrzebałam z dawno zapomnianej szuflady. Wyszło moim zdaniem dość słonecznie, szczególnie okładka. Środek postemplowałam i przyozdobiłam podartymi papierami. Na koniec popryskałam brązową farbą, żeby wyglądało bardziej niechlujnie. 

Hi! Finally sun shows up on the sky and there is a  chance that we will sunbath this summer. 
Days like this gives a positive vibes. For Today I made a mini album with Ecoscrapbooking base. It has a bit vintage look. I made it with  papers in travelers wtyle I found somewhere deep in my closet.  Inside I made some stamping and I also added a torn papers. I finished this project with  brown splashes of watercolours to make it look more messy.










Życzę słonecznego dnia!
Have a sunny Day!


2 komentarze:

  1. Śliczny jest, bardzo klimatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :) Zamówiłam sobie ostatnio bardzo podobny album, żeby było szybciej zdecydowałam się dodatkowo na wywoływanie zdjęć online. Moim zdaniem jest to super rozwiązanie dla osób, które tak jak ja dużo pracują.

    OdpowiedzUsuń