wtorek, 21 listopada 2017

Scrapbooking Mini album dla dziewczynki

Hej,
Mam Wam do pokazania mały słodki albumik.
Kiedy zaczęło się moje zainteresowanie scrapbookingiem, to właśnie mini albumy zachwycały mnie najbardziej. Mój albumik nie należy do najbardziej praktycznych, ale chyba nie można odmówić mu uroku. Do wykonania tego maleństwa zużyłam cały bloczek papierów, plus jeszcze dwa duże arkusze, więc w sumie sporo. Chyba będę musiała kupić jeszcze jeden bloczek Heaven Sent ponieważ wzory i kolorki są tak piękne, że czuję ogromną wewnętrzną potrzebę, żeby zrobić z nich kilka kartek. Tekturka na okładce ze Scrapińca








*******************************************************





*******************************************************















Miłego Dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz