wtorek, 13 marca 2018

Kartki dla dziewczynek - inspiracja dla Piątek Trzynastego

Hej, nadeszła pora mojego pierwszego postu dla Piątek trzynastego. Bardzo się cieszę, że dołączyłam do Dream Team P13 :), czuję, że to będzie wspaniały czas.

Lubię delikatne pastelowe kolorki, dlatego do zrobienia moich pierwszych prac w ramach DT, wybrałam słodką kolekcję Cute&Co. Zrobiłam dwie kartki dla dziewczynek w różowych kolorach. Pierwsza kartka, którą widzicie jest raczej dla starszej dziewczynki, a właściwie myślałam nawet o nastolatce. Zrobiłam kompozycję z fioletowych kwiatków z gratisowych dodatków oraz piórek w różnych kolorach. Na środek kompozycji dodałam napis BRAVE, który jest naklejką z kolekcji Mała dziewczynka. 

Właściwie moje kartki to połączenie trzech kolekcji. Oprócz Cute&Co znajdzie się też Hello Beautiful oraz Mała dziewczynka.

Druga kartka jest dla pewnego słodkiego maleństwa, które za dwa tygodnie kończy roczek.  Kartkę ozdobiłam banerkiem z napisem GIRL. Ten banerek to naklejki z kolekcji Mała dziewczynka, przyklejone na sznureczek i kosteczki 3d, żeby odstawały od tła. Nie zabrakło też milusińskiego słonika, wyciętego z arkusza z elementami do wycinania. 













Miłego dnia!

3 komentarze: